ماـهـ رمضونهــ بیشتــر گذشتتون مبارکـــــ

ღ♫آبنبات تلـــ×ــ×ـخ ♫ღ

تلــ ـــ ــ ـ ــــــخ تــ ـ×ـ ـر از زنـ ـدگیــــ ــ×ـ ــ چیزیــ ــ ـــ ×چشـ ــ ــیدیـــ ـــ ــ

ماـهـ رمضونهــ بیشتــر گذشتتون مبارکـــــ

نوشته شده در سه شنبه 24 مرداد 1391برچسب:, ساعت 20:6 توسط من و اون

سلامیـــــــــ از درون تنه گشنم!!!

 

 

اندر احوالات چطور بید؟؟

 

گشنگی خوش میگذرهـــ؟

آخی نازیـــــ چقد مظلومـــــ

 

 

خو من اومدمــ ی تبریک بگم واسه ماه رمضون!!(خو خاب موندمــــ)

 

بعدشمــ خواهش کنم این چن روز باقیمونده با شکمه گشنه(!!!)واسهـ منو این آقا امیر دعا کنین

 

حالا امیر آقا یادتون رف مشکلی نداره!

 

بـــــــــــــــآی بای



نظرات شما عزیزان:

زهراامینی
ساعت11:44---6 مهر 1391
سلام عزیزم
ببخشیدیه مدت نبودم
چراآپ نمیکنی
دلم برات یه ذره شده بود
راستی آدرسم عوض شده
بهم سربزن
دوستت دارم
یاحق


lucifer
ساعت16:32---27 مرداد 1391

_____████ ____________
_____██████ ___________
____████████__________ ▌
___███____███_________ █
___██_______██__________▌
__███________█__________▌
__▌●█________█_________█
__███_______ █_________█
___██_______█________██
____________██_______██__▌
____█______██______███_ █
_____▌_____██_____████_█
__________███___█████_█_█
________███__██████__█_█
______███__████____██_█
_____███_█████_████_█
____████_██████_███_█__▌ ___████_█ █__███ _█__██_▌
__█████_████_▌_█_███_▌
_█████_██___██___██_█
_█████_███████_███__█__


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ ]